elsie zimblys

fuuuck

Kategori: my life

sKITKUL
har inte gjort ett skit idag, värt? :)
NEJ
men de är la ba att vänja sig, för hela mitt fkn sommarlov kmr se ut såhär,
tills jag åker då, och där kmr de va ännu värre typ
fyfan, just därför jag blev rädd när sommarlovet va så nära
jag ville ha fint väder, slippa skolan & ha kul
men ska de va så som de är nu sitter jag nästan hellre i skolan..
FATTAR NI ATT JAG PRECIS SKREV DE DÄR?
de är illa.
skulle träffa ross men nej han skulle ses ikv ist men de får vi la se för jag ska på last song med mamma!
jag har inga vänner & är mobbad & ........ & ........ & ..............
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DÖ
faked smile
överredigerad men VA SKA DU GÖRA ÅT SAKEN?

Kommentarer

  • HANNES säger:

    ja, jag kan ju alltid redigera om den? :D

    2010-06-15 | 17:56:32
  • JULIA säger:

    jag är din kompis (a)

    2010-06-16 | 11:54:46
  • elsie zimblys säger:

    ska du redigera den? :D

    men du är ju borta :(

    2010-06-16 | 12:47:07
  • HANNES säger:

    haha, nej det hade jag inte tänkt, men jag skulle kunna:D

    2010-06-17 | 23:28:39

Kommentera inlägget här: