elsie zimblys

hehe..

Kategori: Allmänt

blev ingen uppdatering igår..
men min dag såg ut så att först skola då, typ 20 min lektion samtidigt? HAHA
ja & frida är allt grymma.. hihi
har fan g i spanska! fick as bra beröm av nelly (h)
fast jag är inte ens bra :D
iaf, efter skolan, (fick sluta 50 min tidigare, alltså kl 13) så åkte ja t pappas jobb,
oh så åkte vi t backa plan köpte denna;
fast egentligen skulle vi kolla om bikiniunderdelen fanns, men den finns ingenstans? :s
iaf så köpte vi en annan i typ en farg som typ passa till,
sen träffa jag ebba! vi hade kul, dampa runt som vanligt HAHA
när jag kom hem orkade ja aldrig uppdatera haha..
iaf idag så vakna jag av att mamma sa att vi ska t stranden,
men nej jag hade andra planer så :D
nu har nyss ankis & ross gått, dom va la här i typ max 40 min?
& dom åt upp mina brända våfflor.. :(
iaf idag ska jag träffa ebba, typ panik för vet inte hur jag ska se ut.. asså jag är klar men känner mig obekväm..
aja uppdaterar la seeeeeeen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: