elsie zimblys

käääära bloggläsare

Kategori: my life

haha öh
nu har jag tandställning i övre käken, känns lite kul faktist..
men man ser den knappt, asså de är räls men de är plast, de är itne den vanliga järntandställningen som dom flesta har, från långt håll ser mina tänder bara vitare ut med denhär :D
de gjorde lite ont, men tror inte de gör d för andra typ, de va ba de att dom tryckte hårt på kinderna när dom greja, och eftersom jag har dragit ut två tänder så är en av sidorna fortfarande ömma så de va de som gjorde ont, när de va klart så va ja as yr haha.. men nu är jag hemma fortfarande lite yr kanske, men jag tror jag & min tandställning kmr bli bra kompisar.. HAHA 
& för er som undrar om de gör ont nu, de spänner, gör inte så ont egentligen, men har hört att de kommer efteråt.. får väll se..
tandställning i underkäken ska jag ju också få, men de får jag nästa vecka på torsdag!
gaaash va kul de känns HAHA, men äntligen får jag de lagat.. men får ju gå runt som ett monster i typ 18-20 månader.. men i guess it's värt..
jaja nu blev detta inlägget lite långt men de gör la inget, man läser om man vill & de är min blogg så :D
& jag har ju ändå inte uppdaterat så bra så nöjj er :)
aja nu ska jag la sätta på en film ellenåt, är ju fortfarande yr..
men som de ser ut NU så kanske jag åker till falkenberg (till julia) från onsdag till fredag, kanske längre, får se men de är så planerna är hittils..
hörde att min stackars bror som är på läger i litauen nu ringde & grät för han tyckte de va så hemskt, haha stackarn :(
aja puss på er!
sist när jag va i falkenberg med julia: 
(förra påsken)
de va varmt.. vi låg i bikini & sola, IÅR VA DE TYP SNÖ PÅ PÅSK!?!?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: