elsie zimblys

min största kärlek..

Kategori: my life

..är pappas BANANMILKSHAKE!
jääääävlar va god den är, blir fan kåt!
HAHA men åh jag tröttnar inte heller
har fortfarande ont.. men inte lika ont som förut!
& JAG HAR FÅTT EN NY TV MADDAFAKKAAS
så om 3 min börjar ngn film som jag har bestämt mig för att se på, om jag hittar kanalen då.. :D
men idag har jag inte gjort ngt speciellt typ hehe.. eftersom ja måste 'vila' , jag har faktist kollat på bröllopsceremonin, och såg när dom gifte sig, och jag säger som kissie.. kunde dom inte lagt lite tusenlappar till klänningen när dom väl höll på?
men aja va ska man göra..
här får ni lite bilder!
miin tv (a) i den speglas min säng.. (h)
tv:n från sidan, inte världens smalaste men den är ju smalare än min förra? HAHA
tänker inte ens lägga ut bild på den förra.. dom som känner mig & har sett den, har sett den ;)
& på andra sidan så är de en inbyggd dvd & d finns mp3 uttag också :D
jag & min milkshake<33333333333
& ja de är typiskt mig att alltid förstöra naglarna när jag har målat dom..
jag orkar inte redigera för filmen börja för 5 min sen,
tänk er va snäll jag är som missar hela 5 min av en film för er skull?!
haha aja hörs seeeeeeen eller imååååååån
tuudiloo :D

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    naw, bara för att jag sa att du skulle ta kort på din tv så gjorde du det!;D

    hehe , jag är bäst och du är sötast!<3333

    2010-06-19 | 21:55:43
    Bloggadress: http://almaduzics.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    ja för din skull älskling :)

    tvärtom! :D<3

    2010-06-19 | 22:24:33

Kommentera inlägget här: