elsie zimblys

mums

Kategori: my life

tjoo nu sitter jag här & äter grape! hehe..
och jag åker till min älskade julia i käraste falkenberg imån, WIHOOO :D:D:D:D:D
ska försöka ta massa bilder, ska sova där i 3 nätter, så är tillbaka på fredaag!
vilket betyder att jag itne kmr blogga typ, kaaanske mobilbloggar, har ju ändå 245.99 kr på mobilen nu.. & 5000 fria sms, GÖTT :D
haha men måste spara till litauen.. om jag inte har nämnt de i bloggen så åker jag till litauen den 21 juli (på min & ebbas 1 års dag haha.. :( ) men ah ska va där i typ 8 dagar, sover ju en natt på båten så d blir 10 dagar där sen direkt efter åker vi till gotland och är tillbaka den 16 augusti, på fridas födelsedag hehe :)
aja nu ska jag äta upp min grape, sätta på en film & borsta tänderna, har två olika konstiga tandborstar nu & måste va as noga med att borsta tänderna.. jobbigt men antagligen värt.. fast tror inte de kmr bli fint ändå men får la se :)
har massa bilder jag skulle kunna lägga in på kameran.. men de orkar inte jag hehe,
mitt tåg går 12.42 från centralen, men måste ju va där innan och så tar de typ 30 min att åka dit, men jag uppdaterar väll ngt snabbt innan jag åker, ååh va jag längtar & va underbart de kmr bli :D
dum som jag är satte jag på lösnaglar förut.. smart när man ska t stranden i typ 4 dagar (y) HAHA men de blir bra, hoppas jag!
älskar dig julia
<3
för dom som inte vet vad en grape är :D
nattinatti pussipussi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: