elsie zimblys

mys

Kategori: my life

tjaaaa jag hann faktist till bussen :D
vi luffa la lite först sen gick vi t hemköp, köpte lite energi & gick t typ ängårdsbergen?
fast jag tror inte de berget heter så, fast man kan se de från mig iaf, och de är mittemot julias lägenhet, vet inte hur jag ska förklara hehe..
de va as läskigt att komma upp där, de va brant & man typ gled ner helatiden & så va man rädd för att de skulle komma en orm ellenåt :(
men vi klara de!
så satt vi där ett tag, julia hade med sig högtalare t mobilen och vi hade ju lite fika hihi
de va ganska kallt men de va värt :D
sen skulle vi hem & äta och nu sitter jag här & väntar på att hon ska komma hit så ska vi kolla på beck! :D
prövade nämligen att kolla på den i typ förrgår eller när de va?
kunde inte kolla i mer än 10 min typ hehe..
jag är väldigt lättskrämd för dom som inte visste.. :$
aja kanske ska lägga in bilder nu..?
får se :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: