elsie zimblys

så snygg..

Kategori: bilder

nu e ja klar, precis ätit en mackaaa, & allt e färdig packat!
fast väskan är as tung.. jag ska ta bussen från mig o exakt en timme :)
känns som att ngt kmr gå fel haha.. jag kmr typ sätta mig på fel tåg? :(
aja, orkar inte blogga mer eller stressa och grejja sen, vi ska ha kul!
ni får ha de så braa & dom som har mitt nr, bara att smsa :D
ha dä göööttans
här får ni bilder på världens snyggaste jude law:
DAAAAAMN va snygg han är, seriöst jag dör waaah, han är så snygg :'(
& ja vet att han är typ ganska mycke lite äldre än mig.. men ändå!!!!!!! :o
och för dom som håller med måste ni se alfie, grym film, eller den kanske inte är bra egentligen men allt är om han och han är så charmig & snygg och sexig och ååååååh jag blir kåt.. HAHAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: