elsie zimblys

sängen

Kategori: my life

:p haha nämen nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och typ smsar, så sjukt värd dag va! blev massa bilder, lägger nog ut några imån för bloggar från mobilen nu. iaf först gick jag och alma till en 'fin affär' ellerhur alma? :) köpte la ngt där.. sen gick vi till göteborgshjulet och satt där med musik, ***** och powerking, sola och tog kort :D va hur mysigt och bra som helst tills de kom två 20åriga turkar som försökte prata md oss men så stack vi HAHA aja sen träffa vi tom så skulle hon äta sen så åkte jag och tom till tim och där typ.. ah dampa dom? :D sen kom jag la hem typ 9, så åt jag, och nu ligger jag här och väntar på imorgon.. fast de ska inte bli kul.. vi ska spela fotboll.. usch.. aja denna helgen har vart helt sjukt värd, tack till dom som gjorde den! ÄLSKAR DIG ALMA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: