elsie zimblys

svar på tal

Kategori: my life

blogg.se dampar och de funkar inte att lägga ut bild så jag kopiera ist:
Först måste jag bara säga att du är sjukt söt!
Sedan till min fråga; hur har du sparat till så långt hår? Är det inte slitet? Har du struntat i att klippa topparna och bara sparat, eller har du klippt topparna i perioder? Haha hoppas du förstår min fråga, svara gärna i ett inlägg!
Puss!
sv: naaw, tack! jag har sparat ja, det är riktigt slitet man jag vågar inte klippa de för de kmr bli för kort då.. :(
jag klippte topparna själv förut men inte längre..
tack för din kommentar, puss :D

Kommentarer

  • e säger:

    haha har precis samma problem som dig, mitt hår är jätteslitet och folk säger hela tiden att det växer snabbare om man klipper av det slitna men jag vågar inte för frisören kommer behöva raka bort allt hår då, haha!

    2010-06-15 | 21:36:40
  • Anonym säger:

    plattar du håret varje dag ? (:

    2010-06-15 | 21:37:05
  • elsie zimblys säger:

    haha samma här.. väntar tills de blir onödigt långt så kan man klippa de :D

    sen vill jag inte ha raka toppar? :(

    tycker de är bra som de är ba att det är läskigt slitet..

    jag plattar inte håret varje dag men när jag orkar, ganska ofta? :)

    2010-06-16 | 12:45:57

Kommentera inlägget här: