elsie zimblys

BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV = 29-30/5 2010

Kategori: Allmänt

hej min mobbade lilla blogg,
jag vet att min uppdatering suger och nej jag har inte gett upp min blogg på ngt sett!
men mitt internet har fuckat somfan och så.
men nu är jag hemma och de funkar!
sist jag uppdaterade va i torsdags,
i fredags så.. va jag med ebba, vi luffa väl först i stan
tänkte om de kanske va värt och köpa?
gick runt och låtsades vara lesbiska HAHAHA
sen frös hon så hon typ dampa loss lite,
sen kmr d en gubbe md barnvagn oh ba 'hon inte normal, titta, flicka inte normal!!'
vi ba ööööööööh.. HAHA
sen ville han att hon skulle dansa igen för ungen itne kolla på henne? :o
sen han ba 'skoja bara, mycket fint!'
HHAHA skeva människor de finns..
aja sen typ stack vi t ngt disco sen blöö
IAF igår va morgonen inte den bästa, MEN KVÄLLEN VA HELT SERIÖST DEN BÄSTA I MITT LIV
jag skojar inte! så jävla kul va de, så jävla värt, så jävla LYCKLIG va jag!
jag bryr mig inte om alla tycker de är fjortis, DE VA SÅ JÄVLA FKN VÄRT
tycker synd om dom som inte va där! :D
aja de va sjukt underbart iaf
bilder kaaanske kommer, får se, isf i veckan!
idag har jag vaknat hos julia, kom hem oh så åkte ja t torget med pappa, köpte sommar skor, en bikini top (fanns inte underdel), ett linne och en t-shirt :D
nu knarkar jag självklart min älskade låt;
den går tyvär inte att ladda ner.. men den finns på spotify!
nu ska ja äta tacos PUSS

Kommentarer

  • ullisbullis säger:

    så jävla sjukt kul vare, hahahahaha :D

    2010-05-30 | 18:54:18

Kommentera inlägget här: