elsie zimblys

hihi

Kategori: Allmänt

mamma tyckte ja skulle ta en paus från datan förut oh att ja skulle äta
så jag åt sen kolla på top modell,
sen drog jag och pappa ut och cykla till askim helt random typ haha,
känner att jag fick lite träning
& jag har lärt mig cykla utan händer!! :D
har aldrig vågat släppa innan.. (a)
iaf så kom vi hem, jag tog en snabb dusch oh nu sitter jag här med min älskade banan milkshake,
as gött, men detta får nog bli mitt gonatt inlägg också.
imån blir de en fett seg dag i skolan, euw.. jag hatar skolan
schälnger in en bild också, sovsött.
askim, ingen bra bild för hade ju inte kameran med mig, men de va ändå någon och de va fint :)
JUSTE, om jag itne har berättat de så har jag fått tillbaka min kamera! :D
men måste va rädd om den.. för den kmr itne funka att reparera mer (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: