elsie zimblys

ojojoj

Kategori: Allmänt

jag har inte uppdaterat på 2 dagar ellenåt, jag vet!
förlåt för de.. men jag har inget internet för de äckliga internet funkar inte i hela lägenheten och de suger.
har inte vart hos ngn heller, oh har inga pengar kvar på mobilen.. :)
men jag lever!
de har väl inte hänt så mke, igår hade vi disco för 0-6 årskurs
fick in hur mke pengar som helst, fast de va hur stressigt som helst, jag och frida satt liksom i cafét :o
nu är jag hos ebba, hon ska sova hos mig, imån blir de en nyttig utflykt.. HAHA
vi ska cykla till fiskebäck och ja med oss nyttig picnik (a)
aja, jag tror jag har internet på onsdag, jag uppdaterar när jag kan,
för nu ska vi dra, PUSSSSS på er :)
HEMSK BILD MEN ÄNDÅ NÅGON
oh hur många är de som läser min blogg liksom`?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: