elsie zimblys

10 SANNINGAR ♥

Kategori: lär känna mig!

 

 

  • jag är rädd för hissar.. asså att åka hiss, har seriöst fobi.. varje gång jag åker hiss (även om det bara är en våning) så tänker jag "ska jag smsa hon/han/någon att jag älskar dom, ifall jag dör?" haha seriöst.. i stockholm bodde vi på 5te våningen, jag åkte hiss 2 ggr trorja? tror vi åkte upp o ner minst typ 40 ggr haha, och resten av gångerna tog jag då trappan...

  • det jag hatar mest av allt, är press & stress/att stressa... jag tål inte stress, jag är rädd för stress och får panik.. får ofta andningsproblem av stress också, sen gråter jag hur lätt som helst av stress & press

  • jag har inget ansvar typ... det är hemskt, jag suger på att ta eget ansvar.. kan inte ens lyssna på mig själv :(

  • jämför mig ofta med andra... för ofta asså, tror knappt det finns tid för mig att tänka att det skulle kunna vara möjligt att jag är bra som jag är eller något sånt.. jämför mig alltid med andra

  • bästa tiden var när jag var fjortis... det kommer jag aldrig kunna neka faktist... jag kände mig så jävla snygg! har alltid känt mig självsäkrast med mycket smink. som i vintras, då va jag egentligen inte fjortis... hade bara mascaran som på bilden ovan, mycket foundation o puder typ? okej plattat o volymat hår kanske.. men ändå, alltid känts bäst då.

  • lampor kollar på en?... detta kommer låta jätte konstigt och ni kanske inte ens fattar hehe.. men sen jag var liten, har jag tyckt lampor är läskiga.. inte alla men dom som är riktade mot dig.. vi säger en sängläslampa eller va man ska kalla den, själva lampan (asså den som lyser, kulan eller va de heter...) känns som ett öga, alltid tänkt att det är som en farlig doktor som ska göra att jag får ont :(

  • sparar biljetter... speciellt biobiljetter (a) har en ficka i plånboken med biobiljetter, sorterade efter datum, nyaste längst fram hahaha...

  • jag kan vara ganska lost ibland... asså vilsen.. i mig själv. det kanske ni tillochmed har märkt på bloggen? haha

  • ääääääälskar att få posetiva kommentarer... vem gör inte? lite dum punkt kanske.. men en tjej skrev nyss till mig på fb chatten att hon gillade min blogg, blir så jäävla glad av sånt! men måste erkänna att jag kanske kan gå lite överstyr när det gäller sånt

  • jag är inte rädd för att dö... eller asså jag vet inte hur jag ska uttrycka det? t.ex. när tjejerna i våran klass hade tjejgrupp, så sa någon (minns inte vem) att hennes största rädsla var att dö och att det är allas, min största rädsla är inte att dö? eller asså... om jag ska va ärlig, så har jag många gånger mått så dåligt att jag verkligen velat dö. och om jag är nära på att bli överkörd, så andas jag ju ut och tänker "tänk om jag hade dött? idiot". men jag skulle vela se vad som hände om jag dog, dock tror jag inte jag skulle kunna lämna min familj även om det känns som jag blir behandlad som skit, känns som om jag skulle förstört deras liv, kan själv inte förstå hur jobbigt det måste vara att ha förlorat en familjemedlem.

 

Kommentarer

  • evelinaaaaa <3 säger:

    HAHAH, lampor, så sööt <3

    jag sparar också biljetter, alltiid :D

    2010-11-03 | 01:45:59
  • elsie zimblys säger:

    HAHAHA..

    OFTAAA?! fan va coolt, trodde ja va ensam om de (a)<3

    2010-11-03 | 01:49:11
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/
  • alma duzic säger:

    där ser du , du älskar din familj

    dom är dom viktigaste för dig.



    så söt är du med hissar och lampor hahahah

    love u<3

    2010-11-03 | 10:15:01
    Bloggadress: http://aamaa.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    du är viktigast för mig okej?

    jag säger bara att jag skulle tyckt synd om dom

    haaha... love u to<3

    2010-11-03 | 12:59:00
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: