elsie zimblys

<3

Kategori: my life

kom på en saak.. vi ska ju till lerum med alla 9or & typ bada (i lerumsbadet då) dagen innan vi slutar skolan, kom o tänka på sist vi gjorde de med alla 95or på flatåsskolan... fast de va i borås den gången och de va inte med dom som går på skolan nu
de va väll i 7an skulle ja tro?
men på vägen dit åkte jag med alma, cecilia och fredrika trorjag?
vi hade väll kul oså men jag bråkade med frida just då
jag va verkligen as ledsen för vi bråka egentligen
& för att jag inte fick sitta med henne
när vi väntade på att få gå in i badet kollade vi bara bitchigt på varandra haha..
sen i hallen innan vi skulle gå in ropade frida på mig, "åh nej vad ska hon säga för taskigt nu.." tänkte jag
så sa hon förlåt för hon hade varit så dum osånt, då börja jag gråta o så stog vi där o kramades hehe (a)
hade jätte kul o jag va skit glad. sket nästan i alla andra hhehe
men kom & tänka på.. tänk om de hade varit samma sak nu?
eller att vi bråkade så "grovt" att vi inte pratade med varandra på flera dagar
tänk om jag inte hade min frida..? tänk om jag inte skulle ha henne denna resan?
tänk om jag inte hade henne i skolan? tänk om jag inte hade henne när jag mådde dåligt?
tänk om jag inte hade henne när jag behövde snacka skit? tänk om jag inte hade henne när jag behövde berätta något som skulle vart heeeelt ointressant för någon annan? eller på proven i skolan när vi ska fuska? eller när jag inte kommer på vad jag ska svara när någon skriver något? (HIHI ;$)
tycker bruden får för lite uppmärksamhet så här har du älskling
tack för att du finns, jag älskar dig!
hahaha asså... här är vi faktist små

Kommentarer

  • frida säger:

    ååh älskling jag älskar dig!

    HAHAHA asså jag orkar inte med oss... så fula o hemska va vi.

    du vet att du är min bästa vän och utan dig hade jag seriöst inte varit jag, vem hade jag kunnat prata om allt roligt och allt tråkigt med? ingen annan hade fattat på mig..

    du är guld värd! (L)

    2010-11-28 | 18:44:05
  • frida säger:

    nooo, min kommentar försvann eller ngt? :(

    men iaf, jag älskar dig min bästa vän.

    du och jag hjälper varandra genom allt och du ställer alltid upp, du är guld värd älskling! (L)

    2010-11-28 | 23:42:23
  • frida säger:

    haha skoja.. den kom fram nu? HAHAH :$

    2010-11-28 | 23:43:07

Kommentera inlägget här: