elsie zimblys

åååh älska plugg..

Kategori: my life

nu ska jag verkligen göra detta, ska sätta mig med katapulten direkt efter detta inlägg...
eller aah måste kissa också.. men SEN!
laddar med pepparkakor men de börjar bli torrt i munnen av dom ahhahaha :(
idag hade jag då engelska prov... de gick mycke sämre än va jag hade trott... 
de va inte alls sånna övningar jag hade tänkt & skrivit ner på mobilen.......... HAHAA :(

sen fick jag två kommentarer, tack för dom! 
o jag får väll rätta miiig om att kissie kanske inte är fet, de finns ju många mycket större, 
men asså när man ser henne som en pinne på alla hennes bilder så blir hon fet JÄMFÖRT med hur hon visar sig i bloggen.
fattar ni hur jag menaar?
okej nu måste jag skynda mig med att börja, mamma kmr va suuur o jobbig eftersom min pantade spanska lärare har ringt henne o klagat på mig för jag skratta på lektionen & sa att provet vi kmr få va patetiskt&överdrivet :):):):):):)
de är ju sant? hon spelar över somfaaan
aja sen kmr julius snart o då kan jag inte koncentrera mig haha blir ett jävla liv då.
hörs seeen!
antaaagligen bild i repris.. kmr inte ihåg hehe
men fick en kommentar om att jag har fint & långt hår, tack!
fast det är sjuuukt slitet och har redan fått tillbaka min färg sen jag färga de sist..
så ska klippa mig så fort jag kan & kan få mamma att höra mig eftersom hon inte lyssnar när jag pratar med henne typ... -.-
någon som har tips på bra frisööör i gbg som inte tar för mycket betalt och inte klipper för mycke? :)
ska färga de som på bilden ungefär också, hatar denna hårfärgen jag har nu haha, as tråkig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: