elsie zimblys

bajsa iiiiii rubrik

Kategori: my life

efter att jag hade vart i stan träffade ja max och emil
eeh vi gjorde inget speciellt, luffa typ
sen tog jag en tidning o läste lite högt heheh sen skulle ja kolla om de va något kul på tv ikväll så såg jag att de va desperate!!!!!!!!!!
hade glömt de annars.. gud bevisar att jag och desperate houswives är gjorda för varandra..
hihi
så jag åkte till fyrken med dom, sen tog jag bussen nästan direkt tillbaka och kom precis i tid till att kunna kissa och göra oboy innan desperate :D
WUPS nu börjar de igben PÖSS
frågan är om denna tjejen är seriös.. såg henne på fb omg

Kommentarer

  • julia o vem fan e du?!?!?! säger:

    har du verkligen tillstånd för dessa bilder för annars kan upphovsrättenn överklaga att de ska gå till domstol och då kan de sluta med att du får lära dig origani och hugga ved hela dagarna unga dam så jag frågar igen HAR DU TILLSTÅND FÖR DESSA BILDER??!?! svär jag ska anmäla dig ! :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    2010-11-02 | 22:31:53
  • johanna säger:

    e det inte bild på dig själv åssa??

    2010-11-03 | 11:12:09

Kommentera inlägget här: