elsie zimblys

FIN HEADER VAAA?

Kategori: my life

Ingen aning om vad som har hänt med den faktist... Har inte rört nånting i designen sen jag gjorde om den sist.. Jaja jag fixar väll de snart, ska försöka göra en ny header.. Vet nästan hur den ska se ut, lite mer behövs bara... 
Jag har vart jätte dålig på att uppdatera denna helgen också HIHI.. Eller ah sämre än vanligt.. 
Eftersom ni läser min blogg kaaaaanske ni är lite intresserade av vad jag gjort? :D
Haha är ni inte det så läs inte resten av inlägget då! 

Vad jag gjorde i fredags har jag berättat va? Ah det har jag noog.. 
Ehm i lördags.. Ja då sålde vi kakor i Axel-huset.. Det var jaaag, Frida, Malin, Michael och Nestor.. Va faktist lite kul, ba att man jag va ganskaa trött och hade så jävla ont i hela kroppen för jag hade sovit på något konstigt sätt... Menmen, åt massa smulor från kakorna.. Dom va goa.. Men fick as ont i magen efter hahaha.. 
SEN LYCKADES MALIN HÄLLA KAFFE I FRIDAS SAFTMUGG... Och så gav hon de till en stackars tant om som inte fick reda på något HAHA :(:(:(
Ajoooo efter de åkte jag och Frida till stan, kolla runt lite, hon köpte julklappar.. Så stötte vi på Alma i stan, saknar henne för mycket helatiden :(:(:( Kramade sönder henne hiihi.. 
Sen satte vi oss inne i arkaden sen blev vi lite hungriga så gick till donkeen o köpte en cheeseburgare.. Dumma Frida haha :(
Vafan gjorde vi sen? 
JUSTE vi åkte hem till mig så jag bytte om o sega lite här hehehe sen gick vi hem till henne så hon kunde byta om ehhehe sen åkte vi till axel för att träffa fabbe, SEN GJORDE VI EN AS FEEEET SNÖGUBBE! fast kan dock inte lägga upp de fetaste med den på bloggen :( men jaja den va cool iaf..
Sen spårvagnsluffa vi... Åkte ända till kviberg :o eller ah hållplatsen innan, jag va livrädd ahahha... Men vagnen kom dirr efter så de va lugnt, och så blev vi as hungriga sen igen så vi delade på en kebabpizza på silverkråkan (nog världens godaste pizza där... skojar inte) så jävla gott och värt va de va.. Sen va jag tvungen att åka hem men vi dega lite ändå hehehe.. Aja sen kom jag hem.. Så hände de aaaaaaaas mycke på msn, min mobil och facebook.. Hängde fan inte med! Ringde Frida och berätta allt hon hade missat (på max en halvtimma?!) hahahah hon blev heeeeelt förvirrrad.. SEN GICK JAG VÄLL OCH LA MIG?
Fick en kräm av mamma också! En kropps kräm som ska hjälpa en att sova.. Ofta liksom? Men ändå.. Fet e den o den luktar gott :D

ERKÄNN SÖT? HAHAHA

UPPDATE: Headern syns nu igen, den syndes inte alls förut..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: