elsie zimblys

Förlååt..

Kategori: my life

Inte orkat blogga faktist, orkar egentligen inte nu heller.
Men men vad gör man inte för sina läsare hihih. Nämen ah, igår fick jag ont i ryggen när jag satt vid datan så jag la mig i sängen för att sträcka mig lite haha, så märkte jag att jag va döööö trött, så klädde av mig allt och logga ut från msn & fb och somna efter 3 min.. Tror aldrig jag har somnat så fort hahaha :o
Nino och hans kompis Adam va här nyss och gjorde något, nu är Julia här och vi busar la lite, är hos mig asså, passar min yngsta lillebror.. Ska ut när vi har nanat honooom.. Får se va som händer då, EEEEEEEEEh ja..
Jag är sjukt sugen på kladdkaka också.. Kanske kan baka de hehe?
Aja vi hörs kanske inatt/ikväll (a)
öööh orkar inte bry mig om hur den ser ut men bilden e tagen igårrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: