elsie zimblys

godmorgon vääärlden

Kategori: my life

tjululuuu gör ett tidinställt för skoj skuuull
ligger väll i sängen & tänker att jag verkligen inte vill gå upp men är glad att jag kmr klara engelskan HEHEHE
idag ska jag somsaaagt skriva klart deckaren och skriva min rapport om katapulten.
får hoppas på lite hjälp.. orkar inte göra den själv haha :(
men roligare än så blir de nog inte.. får göra ett video inlägg eller hitta något test eller något för att underhålla er, min blogg torkar ju uuut..
puss på nozeen
fattar inte varför ALLT känns så annorlunda nu än vad de gjorde då...
asså jag kan känna känslan genom att titta på bilderna,
allt va så bra, jag va så sööt haha, jag va så glaad
nästan ingen stress, de gjorde inget om man sket i några läxor och de
va aldrig någon särskilt stor press
man hade alltid något o göra o allt va speciellt
nu känner jag mig bara.. onödig, svag och osäker
allt handlar om utseende nu
är mitt hår dåligt en dag, så vill jag knappt gå ut
då är allt förstört och jag vill inte visa mig
ser jag tjock ut i några jeans, använder jag dom inte typ
& om jag gör det så tänker jag inte på något annat än hur tjocka lår jag har
känner jag mig obekväm i något så kan jag gå tillbaka o byta kläder, hur sen jag än är
låter det sjukt eller är jag inte ensam?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är inteeeee ensam hehehe...

    2010-11-25 | 16:17:54

Kommentera inlägget här: