elsie zimblys

"godmorgon"

Kategori: my life

jag vakna kl 15 idag faktist, sov i ungefär 12 timmar, BRA VA?!
känner mig as stolt, tror aldrig jag sovit så länge... 
aja när jag vakna va jag fett ofräsch så jag skulle duscha men sen bestämde jag mig för att bada istället.. vaknade ju med värsta värken i armana och nacken.. vi hängde ju i ringar igår på idrotten... av någon anledning blev de värre idag.
sen har jag ont i höften också, ramlade på isen igår hahahaha....
hade inte badat på 2 år om inte mer typ.. de va ganska skönt faktist hehe, kleeta på ansiktsmask, hade på lugn musik & läste hHAHA
jaja sen duscha jag mig frääsch o nu sitter jag här, skiiiiiit hungrig
har inte ätit sen korven jag åt igår?!
eller jo jag tog en ballerina pepparkaka innan detta inlägget.. 
nu måste jag äta innan jag tuppar aaav
har inga planer för idag.. segt men de e ju skit kallt ute o shalalla
HEJDÅ
dör ju

Kommentarer


Kommentera inlägget här: