elsie zimblys

hmm..

Kategori: my life

förlååååååååt kära bloggläsare
jag har blivit så seg när jag sitter vid datan
jag öppnar ett inlägg
skriver lite
byter till fb för de händer något
sen fastnar där..
sen mobilen, sen msn, sen något annat...
-
OKEJ NU SKA JAG KOPPLA BORT ALLT ANNAT!!!!
ey fan va coolt jag kom på att F11 knappen visar upp bara den sidan du e inne på :D:D:D
fan va bra jag är!
aja, idag var helt underbart
träffade alma, vi sågs la runt typ 4 haha..
då va de fullt med poliser vid gustav adolfs torg, så vi fråga
o de skulle bli någon demostration ellenåt.. hehe vi fatta inte
men sen vi dampa runt i stan
började med att låna lite parfym på åhléns hehe.. somvanligt
sen såg vi att de va sånnadär smakprov saker på foundation, typ puder och någon ansiktsgrej :D
så vi typ tog massa hehehehe
sen gick vi la runt o fråga efter smakprov grejer i möjliga affärer, så jag fick med mig massa sånt hem HAHA
hade nog minst 7 stora ansikts grejer, typ 20 foundation grejer, 10 puder grejer, en parfym, en balsam för håret oh ah :D
fett va de, sen tog vi massa bilder i ett omklädningsrum hahaha
nu ska jag försöka tvätta bort mitt smink.. vene om jag har sminkborttagningsmedel i mitt rum :o
o kan inte gå utanför typ.. hela familjen vaknar juu
aja ska kolla runt lite till på fb sen titta på film, pooooooooooss
JAG ÄR INGEN JÄTTE! kameran va vinklad och vi satt som vi satt... :(
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
vet itne om jag får lägga upp den men hon säger väll till om jag ska ta bort den..
HAHAHAH fan va vi skratta asså...
jag bjuder mucho på domhär bilderna okej?
enbart för dom e med alma
jag älskar dig mest, min ängel

Kommentarer

  • Martin The Edge säger:

    Blir det nåt fredagsmys ikväll?



    Kanske en klassiker som chips/cola & idol?



    Ha en trevlig kväll!

    2010-11-05 | 09:28:46
    Bloggadress: http://edgeman.blogg.se/
  • cassandra säger:

    söööööööööööta

    2010-11-05 | 21:07:22
    Bloggadress: http://cmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: