elsie zimblys

IDAAAG

Kategori: my life

Idag gick jag på bio med Frida, vi gick på Scott pilgrim vs. the world.
As bra film faktist, brukar inte gilla action egentligen men den va ju så attans roooolig också!
Vet inte vad mer jag ska skriva typ.. Men det var mycket trevliiiigt vi satt o prata en stund också, har ont i huvudet och mår illa nu :(
Kanske för jag inte ätit annat än våfflor till frukost och lite jordnötsringar & energidricka.. MEENMEEN synd de.
Har lagt ut en status på fb hihi.. Om 50 st gillar statusen ska jag göra 70 situps varje kväll/dag i en månad! :D
duktigt va?! Ser fan fram imot de hihi..
Denna veckan kommer bli ett stressigt helvete så kan inte lova bra uppdatering.. Men ska försöka, vill ju inte förlora mina läsare!
Godnatt på er
vet inte varför, men gillar denna bilden av någon anledning.. heeh
dagen var dramatissk dock..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: