elsie zimblys

haha åååååh!

Kategori: my life

jag är fett sugen på att ha tjejkväll... seriöst
asså inte bara jag julia & frida.. de skulle vart typ tomt o ojämnt haha men jag kan inte bjuda dom jag skulle vela bjuda heller, de skulle bli som att ta en person från varje världsdel, alla är så jääävla olika haha, de skulle typ kännas & bli fel...
men tänk typ as mys ba, ensamma hemma hos typ mig säger vi
(ganska omöjligt eftersom vi är 5 i min familj o alla kan ju inte sova borta typ hahaha?) men de skulle vart as grymt... sen att man typ åt tacos eller pizza ellenåt, körde typ sanning ellenååt, eller kolla på massa filmer hela natten o ba allmänt dampa & ta massa bilder, eller ha typ godis tävling............ eller typ tävlingar eller lekar HAHAHAHAHA mobba inte men ååh jag saknar sånt somfaan :(
typ mina kalas hahahaha... dom va alltid så mysiga, med mina typ närmaste vänner... eller sånna jag visste gav bra pressenter ;$$$ HAHA
ååh :(
eller i 6an hahahhahaha.. 
när "F.E.J.E.F" hade tjejkväll haha
minne för livet helt klart! även om jag inte pratar med alla nuu,
men man kan ju inte neka att de va helt underbara?
vi hade två stycken, visst va den första rooooligast men den andra blev egentligen skit kul den med.
första gången gjorde vi tacos, spelade spelet "tjejsnack" prata om allt möjligt, tog massa bilder (som bara jenny har tror jag..? :o) busringde till folk, hade jätte kul, sen sov alla hos jenny (hade hela lägenheten för oss själva) as mysigt faktist, bara de att vi va så jävla fula hahahaha.. massa minnen från de kvällarna,
haha andra gången skulle jag uppträda först (jag gick i teater/drama som fritidsaktivitet, älskar ju att spela teater hihi) och efter de åkte vi typ hem till jenny tror jag, sminkade oss lite till och gav pressenter till jenny, hon hade fyllt år och vi valde att fira de, vi hade bestämt att ge pressenter till alla när dom fyllde år men de blev bara av till fredrika och jenny haha... aja sen gick vi ända till papas grill i regnet & köpte pizza, så gjorde vi väll samma sak?spela dedär spelet, tog kort, gjorde la andra tävlingar osånt hihi. ganska sött ändå
skit fuuul så tack gode GUUUUD att jag inte ser ut så nu
hahaha kommer ihåg att jag tyckte denna bilden va as söt & cool
har ju smink & grejer ;)
ny pyjamas också :D
HAHAAHAHA vi ba jaaa gruppbild, vi står såhär då!!!
så kollar alla fint in i kameran medans jag drömmer mig bort (eller typ vill visa min ögonskugga?)
hahahahhaha cuuuute

Kommentarer

  • frida säger:

    det här va tamefan dom fulaste bilderna på länge...

    och jag vet nolife som typ sitter och kommenterara massa inlägg..?

    men ajaaaaa

    2010-11-30 | 11:36:27
  • frida säger:

    det här va tamefan dom fulaste bilderna på länge...

    och jag vet nolife som typ sitter och kommenterara massa inlägg..?

    men ajaaaaa

    2010-11-30 | 11:36:33

Kommentera inlägget här: