elsie zimblys

IIII skolan

Kategori: my life

Sitter och letar fakta & skriver om katapultens historia... Skitkul -.-
Min katapult är klar iaf, nu är de ba att hålla tummarna haha.. EEH
Sen har jag denna fula rapporten som ska in på fredag senast.. Har engelska prov i gammatik på torsdag.. Sen ska deckaren vara klar på torsdag, och ikväll är de desperate... Jag hinner väll.. Men de är så jävla mycke.
Sen är de ju praktik vecka 48 (jag ska till danska vägen 20 varje morgon den veckan.. iof ska jag va där 10 men jag slutar 17 också haah..
Hoppas det blir kul ba, känns nästan inte så.. Vet typ inte va jag ska göra där så de e lite läskigt haha, så ska man dit själv också :(
AJAAA sen efter praktiken är de spanska prov, (STORT!) och så va de någonting med no.. (självklart, alltid något där...) OSÅ ska bokrecensionen in vecka 50 ellenåt trorjag.. Det är vad jag vet hittils iaf..

:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: