elsie zimblys

jääävlar

Kategori: my life

fan va ful min blogg är nu va hahahaa men jag fixar något snart.. kanske imorgon, kan inte lova
somna iaf nästan direkt efter att jag satte mig med engelskan...
tror min säng är magisk (a)
men sen vakna jag kl 22 o plugga faktist, nu har jag skit ont i huvet o mår illa... jobbiiigt
antingen så lägger jag mig dirrrr, eller så lägger ja mig o läser lite på deckaren... får se
är ganska mycke lite död iaf, mitt huvud o min kropp då asså
svårt o andas också.. ALLTID NÅGOT O KLAGA PÅ VAA??????
HAAH
skoja
min blogg är pinsam nu asså, seriööööst..
men orkar inte sitta hela natten o pyssla med en header, sry :(
men ni kan väll stå ut en dag eller två? (a)
får hoppas på att min blogg blir lite roligare när det är mindre stress o bajja..
& VILL NI VETA EN SAK? JULIA REMMING HAR FÄRGAT HÅRET SVART OOOOOOOMG... 
gossip asoo
va ska ja skriva nurå?
va ska jag skriva imån?
fan då
vet att nästan inget på den här bilden är oredigerat & äkta men jag tycker kissie kan bli söt på bilder när hon redigerar dom hahaha, men annars e hon ju ba ett gammalt slisk fetooo som inte borde finnas typ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: