elsie zimblys

TEEEEEEEEEEST

Kategori: my life

Smeknamn: essi/ellis
Låt som när du är ledsen sörjer till? kvar i dimman - danish
Beroende av: musik..
Vem behöver du mest just nu: alma..
Vad tror folk om dig? att jag är efterbliven, osmart och cp..
Stämmer det? att jag är cp ja HEH
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår..?
Brukar du skratta för dig själv? hehehe ibland kanske
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Köper några löst sen, ska du ha 1 då eller?
Var bor du? göteborg
Trivs du där: kanske inte flatåås eftersom de är så tråkigt men är jävligt glad att jag bor i gbg, nära t liseberg och stan, titta bara hur mysigt de är i stan i göteborg på jul?!





oså har vi väll kära liseberg!



Sprit, cider, vin eller öl: äähm sprit typ haah
Brukar du bli för full: nesh
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: pollen? ibland kan de la läppen svullna ellenåt för något äpple eller något från ingenstans haha meen..
Har du haft sex idag: aa kom nyss från toan 
Nästa mål i ditt liv: kunna passa tider (mer ansvar) ta hand om mig själv ahha
Hur svarar du i mobilen: hallååå?/hej?
Vem ringde du senast? amra haha
Antal timmar sömn inatt: 5
Sov du ensam: ja
Tycker du om din pappa: ja, eller när han inte tjatar hihi
Brukar du komma i tid: typ aldrig
När mår du bra: när jag inte stressar och inte behöver tänka på något med skolan, när mitt utseende vill sammarbeta med mig, när jag inte har tråkigt.. :)
När blev du fotad senast: imorse hehe
Hur känner du dig nu: typ stressad..
Vanligaste färg på dina kläder: typ vit
Är du smart: jadå!
Var du aktiv i skolan: neee
Vad saknar du: massa
Hade du en bra kväll igår: näää
Favorit dryck på morgonen: CHAILATTE
Rakar du benen: bland de skönaste som finns är ju att sitta o klappa på sina lena ben? :D
När brukar du oftast gå och lägga dig: det är olika men vid 2-3
Är du blyg? njääää, kanske bland massa jag inte känner
Sysslar du med någon idrott: ne :(
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Är du bortskämd: tycker ja inte
Vad gör du i morgon: skola.. skriver min deckare.. -.-
Vad är det värsta du vet? STRESS & SKOLA
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte mycke men mycke nog att de ska ta slut haha
Vad behöver du just nu? kärlek.. 8-)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte haha?
Vad längtar du till? frihet, kunna va 18 o bestämma över sig själv o kunna gå ut o festa osånt
Har du bra vänner och äkta vänskap? vad jag vet ja haha.
Vad är det finaste du fått? kort av alma i 5an <3
En speciell dag du minns: mååååååånga!
Hur gammal är du: 14.. :$ men fyller 15 om en månad!!! :D:D
Tycker du om någon just nu: va?
Om fem månader: är det april..
Du samlar på: biobiljetter (a)
Gröna eller röda äppeln: gröna sura eller jätte röda som är vita innuti
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer ingen men dampar väll lite till vemsomhelst
Vilken tid gick du upp idag: halv 7 trorja
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: kolla på desperate houswives osv. :D
Är det okej att gråta: klart!
När grät du senast: venee
Vad skulle du göra om du vann en miljon: dö, nämen leva livet HEEH
Bär du glasögon eller linser: glasögon men inte oftaa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ööööh nej?!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12 hehe?
Har du piercing: tre
Vill du gifta dig: jadå
Vill du ha barn: seeeenare kanske

Kommentarer


Kommentera inlägget här: