elsie zimblys

JUST BECAUSE

Kategori: my life

Bara för jag redan börjat flippa ska jag dampa lite till och varna resten av folket för detta äääääckliga slisk.
Denna kille, har en mindre hjärna än en struts. 
Han verkar vara gullig, kanske snygg och social. 
Visstvisst, social är han, men gullig? NÄE detta va nog de mest OOOOOOOOgulligaste han kunde gjort
snygg? nej fyfan, mår illa när jag tänker på han, blir så äcklad va.
Asså skulle jag vart en kille som inte var av bara ben ahha, kunde slåss och ta imot slag, så skulle jag inte tveeekat.
Men nu är jag en tjej som inte kan ta imot minsta lilla.......... Och de skulle förvåna om han slog tjejer. (btw, så är de fulaste en kille kan göra att slå en tjej, asså man kan nog inte sjunka längre än så)
Denna killen har skämt ut sig så totalt va. Och han är så äcklig.
Jag blir så sur på mig själv för jag inte kan göra något grovt mot han.
HAN ÄR EN SÅN FUL JÄVLA LÖGN
ÄCKELFITTAHORATÖNTFINNIGAKUKHUVUD 
Du borde VERKLIGEN skämmas, blir tom på ord för dig asså.
Helt otrolig är du.
Men får jag en chans att hämnas, så kommer jag göra de.
Här får ni lite "fina" (FULA) bilder på äcklet jag pratar om, så alla ska fatta.

han med gitarr, ser ut som iprem-gubben.
förlåt tjejen, MEN KOLLA VAD FUL HAN ÄR
nyaste bilden på han, inte rättvis mot hur han ser ut, fule fan
ni kommer bli besvikna :):):)
han är falsk

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHHAAHAHHA GILLAGILLAGILLA GILLA <33333333333333333333

    2010-11-17 | 20:59:44
  • kimberly baby johansson säger:

    ta bort .

    2010-11-20 | 01:36:35
    Bloggadress: http://kjjohansson.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    min bloggg, min åsikt? :)

    2010-11-20 | 10:13:41
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: