elsie zimblys

Kan inte blogga...

Kategori: my life

Ett inlägg är jag snäll och slänger in iaf, även om jag egentligen inte har tid.
Musik provet gick as bra, tror nog de blir mvg på den, de måste de bli? Allt va ju rätt + överkurs...
Nu sitter jag och skriver på deckaren, mamma hjälper mig, jag har världens sämsta fantasi när det gäller sånt.. Så tack mamiii <3
Efter skolan mötte jag Julia på axel, så gick vi t biblan och typ dampa där......... HAHAHA
Hade faktist as kul, försökte egentligen plugga matte eftersom jag har prov i det imååån men de gick ju sådär... Shit asså, men jag kan ändå nog inte få mer än g i matte, min lärare gillar inte mig.. :( 
So kan jag inte heller få mer än g i, han gillar inte mig heller... Men jag kan aldrig koncentrera mig på so lektionerna, är alltid för trött eller dampig på dom... Fast NO ÄR VÄRST!
Aja efter biblaan bakade vi på fritidsgården, sen stanna vi där en stund så kom jag la hem runt 9? 
PUSSSSSS
mobilkamera bild ba jaaa<3<3<3<3

Kommentarer

  • JoelSv säger:

    Kul att du ville delta i Dagens Blogg!

    - Nu är tävlingen avslutad!

    Glöm inte titta in om Just DU vann & får stjäla scenen!



    Annrs kan du inte missa chansen att vara med i "Dagens Blogg" hos JoelSv!

    Det kanske just blir DU som får stå i rampljuset idag?!

    2010-11-16 | 02:19:22
    Bloggadress: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: