elsie zimblys

Kladdkaka är nog fan de goaste som finns..

Kategori: my life

Bakade ju kladdkaka med julia igår, just då va den ba för mycke.. Tycker alltid kladdkakan är goare dagen efter hehehe..
Åt en bit nu, får bli min frukost.. Orkar inte äta något annat, nu ska jag bädda sängen sen gå till Fridaaaa, får se vilka buus vi ska hitta på..
Haha igår somna jag halv 7 föresten.. Vet inte ens varför, typ va vaken... Sen satte jag på Letters to Juliet, jättebra film, men tycker den kändes lite för fejk.. Fast dom flesta kärleksfilmerna är fejk.. Asså nu menar jag inte att jag säger att kärleken är på låtsas HAHA för de är de ju typ men att de är så fejkat och att allt alltid ska sluta lyckligt och dom får varandra och ba lever happily ever after liksom... 
Sen va faktist gårdagen underbar, inte i början, men sen kom ju nino och hans kompis haha de va liksom trevliiigt, sen nån minut efter kom julia o vi dampa typ, kanske lägger in en video sen HEHE
Så baka vi och så, sen hände de massa grejer på facebook och ja va ba gladgladglad HIHIHI..
Aja nu måste jag dra ska möta frida.. Borsta tändern a o bädda också FAN
PUSS


http://www.youtube.com/watch?v=qUaesUh-M3Q
den går inte att bädda in men den är så jävla mysig!
ego bild från mobilen HEHE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: