elsie zimblys

kul dag

Kategori: my life

min dag idag:
jag vakna
lyssna liiite på musik
gick upp
såg att bara willy va hemma
satte mig framför datan
checka fb, lite bloggar & blogga
kissa
datan
tvinga willy göra gröt
klippte till en rostig t-shirt
gjorde gröt själv
åt gröten
somna
vakna
blogga lite
åt mat
data
tele med julia i en och en halv timma
samtidigt försökt lägga upp en video på youtube
dampat på att de inte funkar
data
tog nyss typ 100 onödiga o fula o oseriösa cambilder som kommer här:
några från i morse också

ignorera att de ser ut som jag har as skev arm MEN KOLLA mitt blåmärke
de ser itne ut att va nånting men de känns :(:(:(
jag lovar att de är äkta, ingen sillikon alls!
OCH NU SKA JAG IN I DUSCHEN
& DE SKA FELIX MED
OCH DE SKULLE VART SKIIIT KUL OM NI ALLA MISSTOKA DE
FÖR SOM NI SER HAR JAG IIINTE HAFT KUL IDAG
JAG HAR INGET LIV

Kommentarer


Kommentera inlägget här: