elsie zimblys

ojjj

Kategori: my life

jag sa aldrig att jag va vaken va?
hehe, sitter iaf vid datan nuu, ätit frukost och bäddat sängen, ska klä på mig något myyys..
vet inte riiktigt vad som händer idag, skulle vela mysa framför en film men vill att de ska vara vitt och ljust hela dan idag...
måste be pappa köra mig o visa hur jag kommer till min praoplats också... ingen aning om hur jag kommer dit och börjar ju praoa imån.. hoppas de blir kul asså :(
& vet ni vaaad? jag satt inne hela dagen igår, har faktist ingen ångest över de.. brukar ha de, liksom lööördag, hur ofta har man ledigt egentligen? skolan e ju as jobbig
men jag vilade :D
har dock fortfarande ont i kroppen... as jobbigt
ingen som har förslag på vad man kan göra för att bli av med de?
typ vetekudde eller något kanske...
frida kunde inte ses idag......... tänkte skriva eeh men frida sa att de va as jobbigt o läsa när jag skriver de? (a)
ska försöka sluta hehe
hehe verkar också va jobbigt & ngt ja skriver nästan helatiden?
JAJAAA omg titta 

de är heidi klumb och sean eller hur dom heter HAHA :$
men dom klädde ut sig så mycke & så överdrivet på ngn gala där massa skulle klä ut sig :o
dom klädde också ut sig, ofta inte gulliga? hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: