elsie zimblys

Omg va läskig!!!

Kategori: my life

http://rahlenfeldt.blogg.se/2010/november/laskigt.html#comment
Kolla den videon, de är en robot som ser ut som en människa och kan röra sig och sånt, as läskig...
Kollade nyss på Paradise hotel också... Fattar inte vad det går ut på egentligen? Vem är det som vinner? De kommer ju in nytt folk när någon åker ut?
Aaja, vet ni vad som hände idag föresten....? Jag tappa min tallrik i bamba HAHA :( Va så taggad på pannkakor (va faktist as hungrig) att jag ba tog en tallrik as fort och nästan slängde mig så ba BAAAAAMEÖTHEIHTSLSHIKILIKKI så ba gick tallriken i bitar i handen på mig typ............ Alla ba titta och klappa ja ba eeh ah......
Nu ska jag försöka göra så mycket jag kan på idrottinlämningen som är till på fredag.. Man ska skriva 3-4 sidor och jag får ner allt på typ en tredjedel av en sida på datan........ Aja wish me good luck, hörs sen ♥
random bild men aaaaaaaah..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: