elsie zimblys

ooomg måste dela med mig av min dröm inatt..

Kategori: my life

kommer inte ihåg vart det börja, men de va typ i en robin hood skog med lekplatser ellenåt
så va de bara folk jag kände där, och alla va ganska små men ändå snygga hehe
och så va allt jätte konstigt så har ja lite svagt minne av de, men andreas (matte/no lärare) va där,
o jag och en till klängde på han
kmr inte ihåg vem, men de va en tjej jag kände
men jag va jätte kär i honom
så skulle han välja mellan mig och henne
så bärde han upp henne & ba "förlåt, men du e typ 1, 20? HAHAHA" och kasta ner henne
så hoppa jag upp i hans armar o pussa honom så ba log han
o i verkligheten är han 2,04 typ, men i drömmen när han bärde mig va han typ 4 meter och jag kunde se heeeela lekplatsen och skogen
as högt
sen skulle vi gå till gungorna, o där va julia och emil j (jätte små) så hade emil j inbakade flätor och oragne&gult hår o ja ba "neeeeej va gullig" så ba log han som om han va typ 5 år hahaha
sen när jag gick hem (samma väg som från skolan..) så va våran gård omgjor o vi hade gäster, så fick jag kladdkaka o chokladpudding..
mums

Kommentarer


Kommentera inlägget här: