elsie zimblys

pussycat dolls ger mig självförtroende HIHIHIHIIHI

Kategori: my life

tönt är jag men de är sant,
iaf när jag har duschat också,
och sminkat mig
känner mig as fräsch..
sen sjunger dom med attityd och självklart sjunger jag med (h)
dansar också HIHI
vi har ingen frukost hemma.. så de får bli te,
sen har jag nooo money och ingen mat till praoen idag så de blir inte att äta förs kl 18, kulkul :)
aah nu ska jag bädda sängen, skriva den där jävla läxan, & samtidigt dricka tee.
sen borsta tänderna & i'm off!
åh jag DÖÖÖÖR så jävla snygg!
hoppashoppashoppas...








nej jag skelar inte
ser ut som krillebooi hahaha
de är bra att va ofräsch vissa dagar, så känner du dig extra snygg dagen efter!
älskar mitt hår, de va as äckligt igår, massa hårspray o typ fett
nu är de ingenting och så jävla härligt
min hud va också äcklig
hatar egentligen foundation o puder.. har inget nu
men man vill ju inte va blek :(:(
piiinit
inga pengar for sooling either..
PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: