elsie zimblys

Snö?!

Kategori: my life

Bara jag som inte kan inse att det är så MYCKET snö ute?! Hade alltid något emot snö men nu tycker jag faktist de är mysigt, behöver lite varmare kläder bara :o
Aja jag har försovit mig i 45 min heeehe har skit ont i nacken.. Mitt rum luktar vinter och stearinljus, ljus är underbara!
Aja nu måste jag börja fixa mig, ska möta frida på axel 10.40... Fint att man typ inte kmr hinna haha aja får skyyyyyynd amig.
HAHAHAHA
Men ändå.. Fan va go känsla jag fick på vintern nu.. Sommarn är ju alltid bäst men nu ska jag njuta av snö lite..
Älska sverige (L)

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    jag tycker också snö är myyyyysigt!

    asså allt är vitt, man har en sån go känsla och man kan typ mysa och göra roliga saker med snön heheheh

    2010-11-20 | 10:40:44
    Bloggadress: http://aamaa.blogg.se/
  • evelina säger:

    HATA SNÖ FYFAN!

    is, slask, kalllt,

    förstår hela året :(

    bajsa på sverige

    2010-11-20 | 13:03:25

Kommentera inlägget här: