elsie zimblys

tror fan detta är sämsta praoen

Kategori: my life

detta är ju bara SÅÅÅ uppenbart
morgonen va jätte bra, jag va inte för trött på morgonen
jag va lite smått taggad
jag gjorde värsta goa "matsäcken" (man måste ha med egen mat)
och jag kom i tid till båda vagnarna, hittade dit och ja
allt va bra en stund
sen skulle han visa runt & ja de va väll bra, så man vet vart allt är men alla som jobbar där behövde ju itne berätta sin livshistoria typ?
man ba mmmmmmmmmm...
sen fick vi typ ett kg med massa olika reklamskit, VAFAN SKA VI MED DE TILL LIKSOM?!?!?
sen satte vi oss ner o han sa att vi skulle typ lära känna varandra o typ träna på lite drama ellenåt, sen skulle vi skriva as mycke typ först snacka vi om vilka vi va, de va liksom helt okej, sen kom man med att vi skulle skriva hur man ska skriva en enkät om man vill få bättre mat i skolan? :s
vafan har de med saken att göra liksom?
sen fick vi massa frågor från någon bok vi skulle svara på, så berätta han att de fanns ett SPÖKE där
"svarta damen" & om ni läst min blogg innan så har jag ju berättat att jag är vääldigt lättskrämd, fattar inte ens varför
men så jag är ganska rädd för stället nu, tänk liksom att vi ska va där till 17 i vanliga fall?
idag fick vi sluta 13 men vet ni vad? VI FICK LÄXA?!?!?! VI SKA LÄSA LITE I EN FUL BOK VI FICK OCH SEN SÄGA VAD SOM VA BRA OCH DÅLIGT?! SEN SVARA PÅ FRÅGOT?!
åååååååååååh får ryck på stället
jag som va så glad att jag kom i tid och allt
fyfan, fast iof så va de ganska bra.. en grej på vagnen som bara frida vet HIHIHI ne usch pinsam jag är haha tur att ingen fattar
men hoppas fan praoen blir kul asså, annars hoppar jag seriöst av.. att åka 30-40 min dit och tillbaka och vara där 10-17 är fan ingen hit asså, sitter hellre i skolan från 9-14 med alla nollor hahaha..
aaaaaaaaaaatjo
vafan gör jag?!
kool kjej
hahahhaha de roliga är att jag tyckte denna bilden va skitsnygg ahhahahahha

BARA JAG SOM INTE KAN FATTA ATT DE ÄR JAG PÅ BILDERNA?!?!?

Kommentarer

  • frida säger:

    HAHAHAHAHA JAG ORKAR INTE

    2010-11-30 | 11:32:07

Kommentera inlägget här: