elsie zimblys

TEST OM MIG

Kategori: my life

TIDINSTÄLLT WOHO



STEG 1

Namn: elsie
Födelseplats: möndal sjukhus? 
Bor: göööteborg
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brunt..
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Intressen: foto/media hihi?
Kär: i.......... skoja, inte kär

STEG 2
Skor som du bar idag: stövlaar
Dina svagheter: killar som spelar gitarr.. asså inte sliskiga då! men är man lite snygg/söt & snäll o kan spela gitarr så behövs typ inget mer..
Rädsla: allt typ ahhahahaa :(:(
Favoritfilm: Alfie är ju liksom mums.. kommer inte på favorit film annars faktist.. tycker ba många är grymma, kan inte välja en :o


STEG 3
Första tanke när du vaknar: vad ska ja klä på mig idag/vad händer nu/MOBIL
När somnar du: när jag blir trött..?
Vill du ha pojk/flickvän?: jaa..
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: längden kanske..? :$ är ju ganska lång själv så..
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: va? ful fråga
Vem är den perversaste person du känner?: julia lätt, hon o hennes snusk asså

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: cola.. men hatar cola typ
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: öhm.. adidas?
Lipton Ice Tea eller Nestea: euw
Choklad eller vanilj: vanilj

STEG 5
Svär du?:
nejfan!
Sjunger du?: för ofta
Duschar du varje dag?: varannan
Gillar du skolan?: aa duvet
Tror du på dig själv?: ibland gör ja väll?
Kommer du överens med dina föräldrar?: hahahaha aldrig

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Shoppat?:
har jag? tror inte de, känns som jag inte shoppat på åår
Ätit en hel ask müsli?: men euw haha
Ätit sushi?: nej fyyyyfan!
Skejtat: nope
Bakat?: ja!
Rakat dig?: haha men ja -.-
Kysst någon?: ja :D
Kramat någon?: nej va äckligt........ skoja ja heh

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: ja hahahaha
Varit full?: ja
Blivit kallad hora?: ooom ja har
Blivit nerslagen?: har jag väll haha
Busring någon?: vem har inte..
Stått på en Scen?: oohja
Gjort något som du ångrade?: de gör väll alla? jag gör de jämnt
Fått IG i nått ämne?: jao
Kastat en sten på nån ruta?: ja hahha

STEG 8
I framtiden..
Vill du ha barn?: inget jag ser fram imot för tillfället eftersom julius är så jobbig haha.. men de e la klart
Hur vill du dö?: vill bli skjuten :o
Vad vill du bli när du blir gammal?: MILF!

STEG 9
Antal CD-skivor du äger?: i have noo idea
Antal piercings?: 3
Antal tatueringar?: zeroo
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 10 kanske hihi :D

STEG 10
Vad ska du göra i vinter?: donnuuu.. mysa kanske? kanske med mig själv? på nyår ska ja iaf t lanzarote.. 
Vad gör du efter gymnasiet?: vet inte..
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: jaaa
Vad händer till helgen?: vet inte faktist..
Vad vill du helst göra nu?: få en killes nr HAHAHAHAHA skoja.. eller nää egentligen inte kanske...


Kommentarer

  • julia säger:

    hoppas inte du menar mig julia för jag är inte pervers nånstans (h)

    2010-11-22 | 18:09:13

Kommentera inlägget här: