elsie zimblys

I wanna love you..

Kategori: my life

Har seriöst inte orkat uppdatera idag,
jag och Frida sågs la i flatås, sen gick vi hem till henne, tvätta mitt hår och åt nudlar hehehhe.
Sen gick vi ut igen, satt vid kavås och sjöng med och dansa till massa gamla låtar & ba :
-ååh denna då.. 
- DENNA DÅÅÅ
- åh minns du denna?
- HAHAHAHA DENNAAA
- åh denna
- och dennaaaa
- och denna herreguuud..
- omg denna..
- omgggg!! lyssna på denna
- åh shit kommer du ihåg denna?

HAHAHA så lät vi... Helt sjukt hur musik gör ens liv, musik är allt, seriöst..
Förlåt för världens sämsta och tråkigaste uppdatering men det kommer bli bättre snart igen jag lovar,
Men skulle jag uppdaterat mer idag skulle de bara lagt in depp-inlägg, fick för mig att börja gråta förut man ba eeh..
Aja Grattis faaar på farsdag, fast du läser ju inte min blogg längre :D
Imån ska jag och julia först köpa något hon skulle ha hahahah, sen solaaaa, sen baka på fritidsgården.. Så hade hon lovat att vi skulle plugga också men ja.. Låter inte som om det går att klämma in där någonstans?
Åh jag hatar prov och skit, ska ha 3 äckliga prov denna veckan, imån är de musik-prov, på tisdag matteprov, på fredag so-prov (första världskriget) man ba jaaaaaa!!! hejhej käraste ig, saknat dig också.
FÖRESTEN, SÅ HAR JAG LEVT I 5 442 DAGAR, SUG PÅ DEN...

Kommentarer

  • JoelSv säger:

    Kul att du ville delta i bloggtävlingen hos mig!

    nu ligger vinnaren ute på JoelSv.blogg.se!

    Kom in i värmen (hö hö) och se om det var du som fick stjäla scenen den här gången! ;D

    Om inte så finns en ny chans redan nu!

    2010-11-15 | 03:21:47
    Bloggadress: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: