elsie zimblys

UUUUUUUUUU SUCK

Kategori: lär känna mig!


att jag vill ha - en mysig.. romantisk.. gullig.. kille.. faktist..
att min senaste kyss - julia :D? nemen simon ahahah...
att jag lyssnar mest på - musik jag gillar? älskar kelly clarksson har jag nyss märkt iaf..
att jag pratar - när jag känner för de
att jag inte gillar - härmapor o skrytmånsar
att jag avskyr när folk pratar - och säger olika till alla.. 
att kärlek - känns.. jag vet inte hur jag ska förklara, men tror typ inte på kärlek.. även om typ alla mina vänner har kille & är så hiimla kära
att jag gillar att - lyssna på musik.. eller jag gillar inte, jag älskar
att jag alltid kommer att - den frågan har jag fastnat på många andra gånger.. vad vet jag? jag kommer väll alltid vara annorlunda hihi.
att jag är hemligt förälskad i - nobody
att sist jag grät var - yesterdaay hahaha..
att min mobiltelefon är - svart o silvriig
att när jag vaknar på morgonen - är jag seeeg och fryser alltid typ..
att innan jag går och lägger mig - smsar jag eller lyssnar på musik..
att idag har jag- gjort tacopaaaj
att jag just nu tänker på - att jag borde ta tag i mina läxor.. men den tanken leder ju ingenvart dock :/
att i kväll ska jag - kolla på tv :D
att i morgon kommer jag -
att jag hoppas - att jag kommer in på mitt gymnasium... men om de ska vara mer kortsiktigt.. att jag hittar en praoplats..

Har du... 
Någon som förstår dig?
vet inte
Någon som du saknar? jaaa
Någon som du hatar? jadå.
Vem kramade dig senast? lillebrooor
Vem pussade dig senast? juliaa
Vem ringde dig senast? papaa
Vem ringde du senast? papaa
Vem var hemma hos dig senast? juliaa
Vem var du hemma hos senast? julia?
Har du några kärleksproblem? nä?
Har du pratat med någon idag? jaaa
Har du gråtit idag? nää
Har du skrattat idag? jaop

Att jag?
Är singel? -
jao
Svär ofta? - neeeeeeedå heheh
Sjunger i duschen? - inte längre (a)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - neeeej
Skrattar åt dina egna skämt? - (a)
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - jaaaa

Att jag har?
Piercingar? -
3 i öronen sammanlagt.. vill ha i naveln..
Syskon? - 2 lillebrööder
Jobb? - nee.. skulle vart fett o ha ett värt
För många vänner? - neheee
Rymt hemifrån? - jodå
Färgat håret? - shiit ja
Bra självförtroende? - vissa dagar faktist, men inte överdrivet och inte i helhet
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ööh ja? :p
Varit kär? - yes
Somnat i skolan? - jaa.. skolan är ju bland de tråkigaste som finns
Tappat bort mig i min hemstad? - hehe ja
Sett en fallande stjärna och önskat? - jaa, en gång
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja hahaha, alltid
Smugit ut utan lov? - jaa
En hemlighet som ingen annan vet? - aa
Sovit en hel dag? - neeeesh 
Somnat gråtande? - ohja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - HAHAHA ja
Blivit generad inför folk? - mmmmmm
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jaa
Ätit musslor? - fyfaan nej
Varit på en festival? - yes, looove
Haft ett förhållande i under en månad? - ao
Blivit kallad player? - oooohja.. hatar de, fy
Färgat ditt hår svart? - ... de blev svart okej?

Vad?

Längtar du till mest just nu? - vet inte faktist... för svår fråga, finns så mycke typ..
Ska du göra i helgen? - kmr inte ihåg? inget planerat trorja
Har du för kläder på dig? - klasströja, linne o leggings <3<3<3
Gjorde du igår? - va hemma...
Ska du göra i sommar? - njuta
Åt du senast? - pepparkaka...
Har du för mobil? - J10i2 trorja den hette?
Vad köpte du senast? - kan de vart en godis? :( </3

Kommentarer

  • Pimpimborg säger:

    Nu är vinnaren utsedd i dagens snyggaste blogg!

    Gå in och kolla på min blogg om det var du? :D



    Kul att du ville vara med i min tävling, och hoppas du är med i fler som kommer framöver! / PimpimBorg :D

    2010-11-09 | 23:08:10
    Bloggadress: http://pimpimborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: