elsie zimblys

VAKEEEN

Kategori: my life

Mamma väckte mig.. Jag, min pappa och min lillebror ska åka och åka gokart! :D
Pappa frågade mig igår om jag ville hänga med han och Willy, och jag har liksom itne gjort något särskillt action mer än att vara med när folk experimenterar med en brasa hehe, så jag hänger med! :D
Vi åker nog inte så länge... Men jag är lite rädd hehehe... Men men de ska nog bli jättekuul.
Idag ska jag träffa Julia, vad jag vet??????????????
& som nu ser... Så ska jag börja skriva med stor bokstav, det ser mer.. Javene.. Vuxet ut. HAHA nämen igår när jag skrev texten såg de så löjligt och fult ut med små bokstäver.. Så ah, ska försöka iallafall, skriver ju alltid med små bokstäver annars.. HOHO
Aja nu ska jag hitta något lämpligt att klä på mig.. KÖSS!
Förra året i Litauen, första gången jag åkte inne, innan hade det bara vart ute, typ Skara sommarland och sånt hahah, detta va faktist mycke svårare, nu fan e jag taggad asså! :D
HÖRS SEEEN

Kommentarer

  • evelina <3 säger:

    aaw, va gulliga ni är :D <3

    2010-11-06 | 21:15:56
  • elsie zimblys säger:

    hehehehe <3

    2010-11-09 | 16:09:45
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: