elsie zimblys

vem försöker jag lura?

Kategori: jag skriver av mig

frågat mig själv de typ 50% av dan,
50% av dan har jag försökt lura mig själv
de är väll onödigt?
varför skulle jag få en sån chans?
varför skulle jagtur?
varför skulle jag få vara lycklig?
varför skulle jag få som jag ville?
vad har jag gjort för att förtjäna de?
varför skulle jag förtjäna de?
vem försöker jag lura?
mig själv?

tänk om jag tar signalerna helt fel?
tänk om jag automatiskt tar de du säger, snurrar runt det i min hjärna
sen läser de som jag vill att det ska stå eller låta?
de vet ju inte jag?
varför tar jag åt mig?
de borde jag inte
varför låtsas jag?
varför drömmer jag?
varför önskar jag?
varför lägger jag egentligen ens ner tid på något jag vet aldrig kommer slå in?
de är väll onödigt? eller?
fast jag kan ju inte låta bli...
jag tänker alltid "tänk om... den gjorde de"
"tänk om det blev så"
"tänk om den sa så"
"tänk om jag kände så"
men nej, de är egentligen bara onödigt
okej nu låter jag säkert skit töntig
men jag försöker få mig själv att fatta att det aldrig kommer bli

men ändå tänker jag att det finns en liten chans
varför annars till mig och ingen annan?
kommer faktist inte på en anledning, så varför inte?
haha "glimten i ögat och charmen i leendet"
går inte att bli bättre
tänk om.. de blev så
för tänk om jag går miste om något?
varför är jag så svag och feg för?
de är väll bara att satsa? hur ont kan de göra?
jag skulle överlevt
jag skulle kommit över det

frågan är bara, är det värt?
ska jag verkligen tänka "bättre att göra det,
än att ångra att man aldrig gjort det"?
eller borde jag bara inse att jag kommer ångra
att jag gjorde det och skämde ut mig totalt?

jag vill ha en privat doktor och kurator :(
en eeegen o privat.. som bara är för mig :(:(:(
tönt är du elsie, tönt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: