elsie zimblys

Vill ni veta en rolig sak?

Kategori: my life

Jag har inte gjort idrottsgrejen.. Jag fattar inte vad det är för fel på mig... Jag kan inte tvinga mig själv att göra saker... Detta ska in på fredag, jag har hur mycket som helst att skriva, och jag kan inte börja skriva.. Sitter och gör massa annat på datan istället.. Tillexempel denna:
Såg att jag hade ljust hår på denna bilden så fick lust att göra och pröva hur de skulle se ut med blooondt,
så satt och experimentera as mycke i picnik hehehe.. Sen sket sig allt o de funka inte mer så den blev fail men ändå? Satt och höll på i säkert typ 1 & en halv timme.. 
Sen har jag kollat runt i random bloggar, letat låtar... Jag suuuuuuuuuger

Kommentarer

  • JoelSv säger:

    Ber om ursäkt för att det tog sådan tid att utse dagens bloggvinnare,

    nu är 2 stycker dragna istället så ta av dig sovarmössan och kika in om det blev Du! ;D

    2010-11-11 | 15:09:39
    Bloggadress: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: