elsie zimblys

visste ni att...?

Kategori: lär känna mig!

- jag nyss mätte att mitt hår slutar 13 cm över röven? HAHAHA..

- jag ger upp hur lätt som helst... på det mesta antar jag? t.ex. killar, dissar dom mig 1 gång kan dom ha förlorat sin chans hihi

- jag har heeeeelt blandad musiksmak (a)

- har jag nämnt att jag hatar skolan, stress & press? :D:D:D:D

- jag hatar hatar hatar när man inte kan göra något åt saker... eller när man vet att man kan men man inte tar tag i det

- JAG MÅSTE FÄRGA O KLIPPA HÅRET OMGGGGGGGG

- ibland vill jag bara lägga mig och dö för jag tycker jag e så ful, ibland tycker jag nästan jag är ooslagbart snygg!

- jag hatar min profil.. eller från vänster sida är den på gränsen mellan ÅÅÅH & OK..
men min profil från höger sida kan jag aldrig acceptera.. tycker den är jätte mycke fulare :(

- jag kan gråta när någon lägger upp en gammal bild på mig, från typ 6an... jag såg verkligen ut som ett monster... och när jag ser gamla bilder på andra där dom är fula ellenåt tänker jag alltid "var stolt över att du inte ser ut så nu, att du har förendrats"
men när det gäller mig själv går det bara inte hahaha..

- jag har fått stora komplex.. speciellt över min kropp.. fattar inte varför... eller när jag ser mig själv i MIN spegel hemma, ensam (inte med någon brevid mig) så kan jag tycka den är oook, att jag är smal ellenåt, men såfort jag är vid någon annan vill jag inte stå vid spegeln typ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: