elsie zimblys

10/10-10

Kategori: my life

fan va seg jag är nu va..
jag försökte lägga upp ett inlägg hos julia förut men hennes internet cpa,
men jag kolla ju på hennes träning
i en & en halv timma, men de va faktist kul!
alla såg så roliga ut
själv satt man där & va glad för man slapp anstränga sig..
fast de va dock svårt att hålla sig för skratt ibland hahaha..
menmen, sen åkte vi hem t julia & åt typ, så hämta ja min tröja så träffa vi massa fooolk

& faaaaaaaan va fet kväll!
tvär chill, haha så jävla kul
fan va jag älskar min julia
hon er wunderbar!
orkar inte berätta va vi gjorde men vi va hur många som helst och de va hur kul som helst
jag e skit trött, ska nog lägga mig.. typ värt
skulle vart as gött att lägga sig i sängen nu
den är ju underbar den med hihi..
förra årets skolfoto.. så jävla mycke bättre än detta årets haha
tänk er då hur hemskt d blev...

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    den dagen du fick bilderna va ja hos dig..<3

    kmr du ihåg?

    2010-10-10 | 13:49:37
    Bloggadress: http://aamaa.blogg.se/
  • elsie zimblys säger:

    självklart jag kommer ihåg <3

    2010-10-10 | 14:08:19
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: