elsie zimblys

445

Kategori: my life

segt de går på bloggen?
menmen, eeh, nu har jag precis gjort oboy & toast :D
fast dom blev nästan svarta.. men jag är hungrig!
ska kolla på top modell.. haha min lillebror ba "JAAAA DE ÄR TOPMODELL PÅ TV, WOHOO!!!"
fast han va oseriös :D
men hahaha fan va ja skratta..
aja.. slutade 12 idag, as gött!
fast jag och frida satte oss vid petras och plugga, de hjälpte faktist!
kan allt mycke bättre nu, men de kmr ändå gå åt helvete på provet IMÅN..
men jaja sen är de över, och då är de "BARA" gymnasiedagen och praoen jag har att oroa mig för, fan.. mår illa bara jag tänker på gymnasie :(
usch.. aja jag fick G på spanska proveT!!!!!!! :D
tror de är första gången heheheh..
nelly sa att jag var jätta duktig :D
aja kös
ååh va seriöst & gud va biffig o ful arm men jag är hungrig och orkar inte hålla på o leta..
-
juste, lottie länkade en hemsk video, en kille som hänger sig live,
de är i sverige och han va 21 år..
varning för känsliga tittare asså.. riktigt hemsk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: