elsie zimblys

aaand again

Kategori: jag skriver av mig

Jag behöver komma bort. Bort ett tag.
Men det enda jag får är istället klagomål, stress, läxor, skolpress, osv.
Allt jag gör lyckas alltid blir fel, hur mycket jag än försöker.
Jag försöker dag för dag, gång på gång, men det blir inte bättre,
bara blir det sämre.
Jag har blivit en sämre människa, även om jag trott jag blivit bättre.
Men jag har blivit en sämre människa,
men ingen aning om hur, när, eller varför.
Det är lite läskigt faktist...
Jag försöker verkligen ändra mig,
fejka leenden, försöka verka & vara glad.
Men det är inte lätt och ingen anar hur mycket jag kämpar.
Ingen anar hur jag har det.
Jag vill verkligen inte be om uppmärksamhet med denna texten.
Jag behövde bara skriva, men tro inte att jag inte kämpar, för det gör jag.


Känns som att det enda jag har kvar är mig själv.
& Det är mitt fel, and I can't do anything about it.



ännu en thailand bild, bara för att.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: