elsie zimblys

alma är dum i huvudeeeeeeet ):

Kategori: my life

seriöst jag börjar typ gråta..
de du skriver på din blogg, & så du klagar
du måste ha något fel i både hjärnan och synen..
du kmr bli sjuk alma..
jag vet inte vad jag ska säga eller hur länge jag måste klaga & tjata på dig så du ska förstå,
inget hjälper..
att du inte själv ser hur mycke smalare du är än alla andra?
aja nu kan jag inte skriva ut de på min blogg kanske, men jag kan inte ta de med dig heller,
du bara nekar & får MIG att känna mig dåligt för din skull.
-
kollade föresten igenom låtarna längst ner på min mobil (har dom sorterat efter datum så dom nyaste kmr längst upp) i filhanteraren bajset, o fan va goa låtar de finns va.. har egentligen ingen tid att sitta vid datan nu men kan lägga upp dom imån
skriver texten till alma imån också.. ååh va jag hatar att plugga
tror aldrig heller jag börjat plugga 3 dagar innan, alltid vart max 2 eller dagen innan..
shit va dålig jag är.. hörs sen..

helt oredigerad!
bara soft i ansiktet, rödare läppar, blåare&finare ögon & lite mörkare kontrast......... JAA jag har tråkigt
nu e ja sur också

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    men snälla elsie sluuuta...:(((((((((

    jag äter va nöjd!

    det va ju värre innan när jag började med detta då åt jag ingenting,

    jag älskar dig också pussar!

    smsäää<33333

    2010-10-13 | 22:12:02
    Bloggadress: http://aamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: