elsie zimblys

kall..

Kategori: jag skriver av mig

seriöst, jag saknar dig
ååååh jag måste bort,
bort här ifrån..
liten & lycklig
-
förlåt men jag måste verkligen skriva av mig
jag försöker att prata ut med vänner,
men de funkar inte längre
de är inte min "grej"
därför måste jag skriva av mig och det blir då på min blogg
eftersom den är gjord för de om ni kommer ihåg..
& nu kan jag inte annat än att tänka på att min pappa läser min blogg
men SKITSAMMA

jag känner mig jätte konstig
eller inte konstig för det är jag helatiden haha,
men ovanlig..
asså.. de är något
men jag vet inte riktigt vad
eller jo jag vet väll, men ändå inte
de kan inte vara pga. de..
jag saknar en känsla,
eller nej jag saknar två.. nej tre, kanske fyra, fem, femtusensjuhundrasju?!
nej men seriöst, jag saknar mycket
jag saknar att dampa ordentligt & jämnt,
som t.ex. under mina fjortis tider
eller tiderna med mella
tiderna med alma
tiderna med ebba
tiderna med massa, jag va glad och kunde bli för minsta lilla
jag blev igenkänd som "elsie den glada som alltid dampar" typ
folk tröttnade på mig för jag alltid va så högljudd haha
men ändå, jag hade så jävla kul
även om folk inte orka med mig hahaha
jag älskade livet, även om jag hade myyycket dåliga tider så också
men när jag tänker tillbaka tänker jag mest "smink, damp & lycka"
fast tänker jag efter så ser jag tårar också, men ändå mer lycka..
jag saknar att ha någon
någon som jag känner är bara min
åh va jag saknar en sån vän..
fast de kan va kille också, men de kmr aaaldrig funka
men en vän, man känner "hon är minmin&min"
visst låter det töntigt, men jag saknar de
någon man verkligen kan göra allt med
där inget känns fel
nästan aldrig är upptagen
speciellt inte med någon annan
eller typ "nu är de fredag, fredagar är våra"
asså INGEN anar hur mycke jag saknar något sånt
jag kmr typ inte få mer av något sånt heller
jag känner mig helt kall inombords..

varför var allt bättre förr?
jag fattar inte
jag är glad att jag njöt av de iaf..
men fyfaaaan va jag saknar allt
de e de enda jag tänker på typ helatiden
allt jag saknar
hur de skulle vart om jag inte saknade de o de va så nu

frida, julia & alma, jag älskar er, ni är värda guld som orkar med mig
jag är jobbig, jag är envis och jag klagar jämnt
visst träffar jag inte alma,
men vi pratar iaf
men tack för ni fortfarande finns
resten: va fan hände?

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    elsie min älskling, DU är guldvärd DU är den man vill ha och DU är den bästavännen jag någonsin haft. Vi har känt varandra i 4 år fattar du eller 4 Jävla år dom åren flöt förbi såååå jävla snabbt helt otrolig...

    men jag vet varför det gick så snabbt , för vi alltid skrattade och hade det kul vi dampade till exakt allt ...

    Det va dom fyra underbaraste tiderna i mitt liv! Utan dig nu så är allt piss jag klarar mig inte , men på ett sätt så kämpar jag även om jag gråter varje dag och kväll , elsie jag älskar dig mest av allt <33333333333

    2010-10-20 | 08:18:00
    Bloggadress: http://aamaa.blogg.se/
  • mella säger:

    jag älskar dig, och jag saknar dig så fruktansvärt mycket.

    jag saknar tiderna mest, dom dagarna du sov hos mig, dom nätterna jag sov hos dig, alla dagar i göteborg.

    allt damp och ALLT.

    du är helt jävla underbar, helt klart bäst.

    jag älskar dig elsie, och det kommer jag nog alltid att göra.

    E;et på handen, jag ångrar det verkligen inte.

    det är ett tecken på att jag älskar dig.

    det är ett minne från dig, nog det enda minnet jag har kvar från dig..

    2010-10-21 | 10:26:58
  • evelinaa säger:

    elsiee,

    förlåt, jag kanske varit en dålig vän på sista tiden,

    jag känner faktiskt det

    eller asså, vi var ju tightare innan,

    vi snackade ju ändå & så, - ibland iaf.

    jag vet faktiskt inte vad som hände,

    men jag saknar det, jag saknar dig.. <3

    & du vet att jag alltid finns här för dig?

    asså alltid, alla dagar i veckan, alla tider på dygnet, jag lovar <3

    vi kanske inte har så jätte bra kontakt längre men jag älskar dig, har alltid gjort & kommer alltid att göra, även om vi glider ifrån varandra mer & mer .. <3

    du är en av dom få som är äkta,

    som står kvar när alla andra går,

    du är en underbar vän, helt bäst,

    ha det på hjärtat <3

    2010-11-03 | 02:12:17

Kommentera inlägget här: