elsie zimblys

FAN!

Kategori: my life

skolan va seg
iaf va jag kommer ihåg..
eller jag o frida vann ju lite till på forbollsspelet haha!
men de kmr suga i åttondels finalen ändå.. kanske kommer vidare till fyrdels men ändå..
de gäller väll att välja att möta dom sämsta?
får se hur de blir med de..
nu sitter jag i mitt rum & fryser..
ska läsa lite no.. snart
ikväll är de desperate osånt, myyys<3<3<3<3
haha men med rubriken menar jag att jag inte har någon praoplats..
trodde de va säkert att ja skulle praoa på stena line med julia.. men de vart de inte :(
så nu måste jag leta praoplats, fan va jag hatar de.. de va as jobbigt sist
fick ju rå daamp
aja nu ska jag försöka äta något, är as trött o åt inget i bamba..
har laggt in alla kamerabilder på datan nu, de va 370 st hehe
de va något mer jag skulle berätta.. men kmr inte ihåg
e fett sugen på att kolla på pippi långstrump o äta godis :(
åååh jag måste se pippi snart.. kollade på ett klipp på youtube ååh va mysigt hehe (a)
-
langar en fett go låt också! kanske är gammal, men jag hitta den igår typ? :P:P:P:P:P:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: