elsie zimblys

fett seg

Kategori: my life

vakna först typ 10 i 10 ellenåt, & kunde inte somna om så ba låg i min säng & vred på mig
sen somna jag om o vakna typ kvart över 12 trorja..?
logga in lite på datan sen åt ja, & sen data o här sitter jag fortfarande
idag har jag inga planer.. fett segt
känns typ onödigt att sitta hemma..
menmen
ska la typ kolla på tv, film ellenåt?
är fett sugen på att spela guitar hero.. men willy orkar inte koppla in de i min tv för han är ful -.-
o palla sitta i hans rum.. ska nog ladda ner någon film & tjocka mig
sugen på popcorn.. eller kladdkaka HAHA :(
åh va hemska & gula tänder jag hade.. pinsamt ju
fan va jag älskade denna bilden, hihi
va fett glad den dagen iaf, minns inte varför men jag känner känslan genom bilderna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: